PANASZKEZELŐ MEGOLDÁS
az Ön igényeire szabva
A HyperTeam munkatársaiként hisszük, hogy ügyfeleink igénye mindenek felett áll. Éppen ezért döntöttünk egy olyan SharePoint megoldás fejlesztése mellett, amely segíti ügyfeleinket abban, hogy a lehető legszínvonalasabb szolgáltatást nyújthassanak. Ennek érdekében a minőségmenedzsment egyik legfontosabb elemére, a panaszkezelésre fókuszáltunk. A minőségmenedzsment vezetett minket a Panaszkezelő megoldás, egy olyan testre szabható SharePoint alkalmazás megalkotásához, amellyel az ügyfelek panaszai könnyedén dokumentálhatók, nyomon követhetők és kezelhetők.
-
Minden panasz gyorsan és egyszerűen dokumentálható/ auditálható
-
Minden ügyféllel való kommunikáció rögzítésre kerül
-
A panaszok könnyen nyomon követhetők a teljes átláthatóság érdekében
-
Az ügyek gyorsan és egyszerűen nyomon követhetők
-
Munkafolyamat támogatás (vélemények, dokumentumok jóváhagyása, stb.)
-
Teljeskörű dokumentum menedzsment
-
Dokumentum verzionálás
-
Biztonságos hozzáférés-szabályozás
-
Időszerűség jelentése (késedelem, a panaszok időtartama, stb.)
-
Feladatok delegálása
-
A munkatársak nyomon követhetik feladataikat