DIGITÁLIS MUNKAHELY
INTRANET PORTÁL
A felhőalapú, illetve mobil technológiát ötvözve megalkottuk a HyperTeam Intranet portált, amely egy olyan egyszerű, könnyen kezelhető megoldást kínál az Ön cége számára, melynek segítségével egy letisztult, könnyen kezelhető felületen tárolhatja a legfontosabb vállalati információit!
Mondjon búcsút a nehezen kezelhető vállalati portáloknak, a szétszórt céges információknak, és az elérhetetlen munkatársaknak!
Váltson korábbi elavult vállalati portáljáról egy fiatalos,
felhasználóbarát
SharePoint-alapú megoldásra,
a HyperTeam Intranetre!
MIÉRT ÉRDEMES
A HYPERTEAM INTRANETET VÁLASZTANI?
Legyen folyamatos kapcsolatban kollégáival
-
Kösse le a munkatársak figyelmét a főoldalon, és az eseménynaptárban megjelenített érdekes tartalmakkal
-
Tegye közzé az aktuális céges kedvezményeket
-
Készítsen kampányokat a kollégák bevonásával
-
Rendszeresen frissítse az üzenőfalat naprakész információkkal
-
Válassza meg a “hónap dolgozóját”
A legfontosabb adatok egy helyen
-
Tároljon minden céges adatot egyetlen felületen
-
Mondjon búcsút a szétszórt adatoknak, a fájlok duplikálásának, ne csak az e-mailjeire támaszkodjon!
-
Könnyedén kereshet bármilyen információt a bombabiztos keresőmotor, és a szűrők segítségével
-
Használja a fotó és videógalériát, hozzon létre szavazásokat!
Fokozott együttműködés
-
Rendkívül felhasználóbarát felületen oszthatja meg legfontosabb céges információit
-
Új partnerekre tehet szert a kollégák nyilvántartásának segítségével
-
Bármikor, bárhonnan dolgozhat
Működőképes információáramlás
-
Hozzon létre minden részleg számára külön aloldalt
-
Növelje a részlegek közötti együttműködést
-
Emelje ki az egyes részlegek számára fontos híreket a főoldalon
A befektetett munka meghozza a gyümölcsét
-
Csökkentse a leterheltséget gyorsabb döntéshozatallal
-
A cég növekedésével egyidejűleg a portál kínálatát is szélesítheti
-
Takarítson meg időt és energiát
-
Tárolja biztonságosan legfontosabb információit a jogosultságkezelő segítségével
AKIKNEK MÁR BIZONYÍTOTTUNK
Digitális munkahely + projektmenedzsment + jóváhagyási és jelentési rendszer
A Collier Megye Közmű szolgáltatója több mint 350 000 embert - főszezonban akár 600 000 embert - szolgál ki. A Mérnöki és Projektmenedzsment Osztály több mint 500 projektet kezel a Collier megyei közüzemi osztályon. Küldetésük, hogy képesek legyen időben, költségkereten belül, költség-haszon arányban a legmegfelelőbb projekteket megvalósítani, amelyek megfelelnek a megyei víz- és szennyvíz-ügyfelek elvárásainak, vagy akár túl is szárnyalhatják azokat.
Ha szeretne többet megtudni a projektről, tekintse meg a teljes esettanulmányt az alábbi gombra kattintva:
ZöldHáló Intranet Portál megújítása projekt SharePoint-alapú üzleti alkalmazás
A Groupama Biztosító mind a lakosságnak, ezen belül is a családoknak, mind a kis- és középvállalkozásoknak teljes körű biztosítási védelmet kínál. Az élet-, gépjármű-, felelősség- és vagyonbiztosítások terén a folyamatosan fejlődő biztosítási termékek széles választékát kínáljuk országos irodahálózatunk 140 pontján, valamint az OTP Bank 400 fiókjában versenyképes áron.
A HyperTeam megoldása:
-
ZöldHáló megújítása projekt SharePoint-alapú üzleti alkalmazás bevezetése
-
A ZöldHáló portál kialakítása
Ha szeretne többet megtudni a projektről, tekintse meg a teljes esettanulmányt az alábbi gombra kattintva: