Panaszkezelő megoldás

az Ön igényeire szabva

A HyperTeam munkatársaiként hisszük, hogy ügyfeleink igénye mindenek felett áll.  Éppen ezért döntöttünk egy olyan SharePoint megoldás fejlesztése mellett, amely segíti ügyfeleinket abban, hogy a lehető legszínvonalasabb szolgáltatást nyújthassanak.  Ennek érdekében a minőségmenedzsment egyik legfontosabb elemére, a panaszkezelésre fókuszáltunk. A minőségmenedzsment vezetett minket a Panaszkezelő megoldás, egy olyan testre szabható SharePoint alkalmazás megalkotásához, amellyel az ügyfelek panaszai könnyedén dokumentálhatók, nyomon követhetők és kezelhetők.

A HyperTeam munkatársaiként hisszük, hogy ügyfeleink igénye mindenek felett áll.  Éppen ezért döntöttünk egy olyan SharePoint megoldás fejlesztése mellett, amely segíti ügyfeleinket abban, hogy a lehető legszínvonalasabb szolgáltatást nyújthassanak.  Ennek érdekében a minőségmenedzsment egyik legfontosabb elemére, a panaszkezelésre fókuszáltunk. A minőségmenedzsment vezetett minket a Panaszkezelő megoldás, egy olyan testre szabható SharePoint alkalmazás megalkotásához, amellyel az ügyfelek panaszai könnyedén dokumentálhatók, nyomon követhetők és kezelhetők.

Legfőbb előnyök

Legfőbb előnyök

  • Minden panasz gyorsan és egyszerűen dokumentálható/ auditálható
  • Minden ügyféllel való kommunikáció rögzítésre kerül
  • A panaszok könnyen nyomon követhetők a teljes átláthatóság érdekében
  • Az ügyek gyorsan és egyszerűen nyomon követhetők
  • Munkafolyamat támogatás (vélemények, dokumentumok jóváhagyása, stb.)
  • Teljeskörű dokumentum menedzsment
  • Dokumentum verzionálás
  • Biztonságos hozzáférés-szabályozás
  • Időszerűség jelentése (késedelem, a panaszok időtartama, stb.)
  • Feladatok delegálása
  • A munkatársak nyomon követhetik feladataikat

Érdekli Önt a HyperTeam
SharePoint alapú panaszkezelő rendszere?

További információért hívjon minket a +36 1 279 0720 telefonszámon vagy írjon nekünk az info@hyperteam.com e-mail címre!

ÜGYFELEINK