Menedzsment tanácsadás

1. Stratégia

 

TERÜLETEK

  • vállalati stratégia alkotás
  • stratégiai változások kezelée
  • BSC kialakítás

CÉLOK

  • szervezeti átalakítások következtében megváltozott stratégiák összehangolása, cégintegráció
  • jogszabályi, kormányzati, tulajdonosi elvárásoknak való megfelelés
  • hatékonyabb, átláthatóbb, egyszerűbb irányítás, működés, szervezet, folyamatok – optimalizálási lehetőségek megragadása
  • vevői/ügyfél elégedettség növelése
  • standardizáltabb illetve harmonizáltabb működés, legjobb gyakorlatok elterjesztése, közös megoldások kialakítása az előnyt jelentő területeken, szinergia potenciál kihasználása
  • innováció, szolgáltatások és működés fejlesztése
  • mérhető, nyomon követhető működés

MÓDSZERTANI MEGKÖZELÍTÉS

  • meglévő stratégia(ák), rendelkezésre álló felmérésék, adatok célzott felülvizsgálata
  • személyes információ gyűjtés, ügyfél céljainak megértése
  • jövőkép meghatározás, célrendszer meghatározás
  • szakértői tanulmány, stratégia, BSC elkészítése
  • stratégiát támogató szervezeti struktúra kialakítása

ELŐNYÖK

  • egységes működési és fejlesztési irányok a szervezetben
  • mérhető, nyomon követhető működés
  • megújulási képesség
  • magasabb vevői/ügyfél elégedettség
  • javuló versenyképesség
  • hatékonyság növekedés
  • „kézzelfogható” eszközök, eszköztár a stratégia megvalósítására

 

SZERETNE TÖBBET MEGTUDNI A TÉMÁRÓL?

Tekintse meg referenciáinkat és esettanulmányainkat, melyek az alábbi oldalon érhetőek el:

2. Szervezet -és folyamatfejlesztés

TERÜLETEK

  • folyamatmenedzsment, BPR, Szervezeti átalakítások, funkcionális változások

ÜGYFÉL CÉLOK

  • működési hatékonyság növelés, transzparens működés, szabályozási követelményeknek/háttérnek történő megfelelés, működési költségek csökkentése, ügyfél elégedettség növelése

MÓDSZERTANI MEGKÖZELÍTÉS

  • működési folyamatok top-down alapú, end-to end felmérése, as-is állapot meghatározása, célok azonosítása, to-be állapot és fejlesztési koncepció meghatározása, design, módszertan kialakítás és bevezetés (módszertani implementáció), fejlesztési projektek definiálása

ELŐNYÖK

  • gyors reakció a szervezeti és szabályozási változásokra, hatékonyabb, költségtakarékos működés, magasabb ügyfél elégedettség, világos, elhatárolt felelősségi és szerepkörök, egyszerűbb döntéshozatal, redundanciák, duplikációk megszűnése a folyamatokban/működésben
  • folyamatos monitoring és fejlesztés (lehetőségének) megteremtése a szervezeten belül, tudásmegosztás
  • minőségbiztosítás alapjainak megteremtése

A HYPERTEAM HOZZÁADOTT ÉRTÉKE

  • tapasztalt tanácsadók, több szektorban is sikeres projektek, saját módszertan, elégedett ügyfelek

SZERETNE TÖBBET MEGTUDNI A TÉMÁRÓL?

Tekintse meg referenciáinkat és esettanulmányainkat, melyek az alábbi oldalon érhetőek el: 

3. Projektmenedzsment

TERÜLETEK

  • Felső vezetés
  • IT menedzsment

ÜGYFÉL CÉLOK

  • Nagyobb horderejű, egyedi fejlesztések keretében
    • meghatározott termékek elkészítése, vagy egyértelműen meghatározott feladatok végrehajtása
    • a tervezett terjedelemben
    • a megadott idő és költségkereten belül
    • az elvárt minőségben
    • szabályozott keretek között
  • Több, párhuzamosan futó projekt összefüggéseinek/kapcsolatainak feltárása, a projektek koordinált megvalósítása

MÓDSZERTANI MEGKÖZELÍTÉS

  • Korszerű nemzetközi projektmenedzsment módszertanokra épülő saját megközelítés
  • Módszertanunkat folyamatosan továbbfejlesztjük, beépítve a gyakorlat során szerzett tapasztalatokat és a kompetitív elemzések eredményeit.
  • A projekt sajátosságainak, méretének figyelembevételével a megközelítés testreszabása

Fő fázisok:

  1. Projekt felvetés (termék: Projekt Indító Dokumentum)
  2. Projekt előkészítés (termék: Megvalósíthatósági Tanulmány)
  3. Projekt alapítás (termék: Projekt Alapító Okirat, benne Projekt szabványok)
  4. Projekt lebonyolítás (termékek: Emlékezetők; Prezentációk; Státuszjelentések; Változáskezelési dokumentumok; Kockázatkezelési dokumentumok; Problémakezelési dokumentumok; Minőségbiztosítási jegyzőkönyvek)
  5. Projektzárás (termékek: Projekt Záró Dokumentum)

ELŐNYÖK

  • Belső szaktudás vagy kapacitás hiányában külső, nagy tapasztalattal rendelkező projektmenedzser bevonása a projekt levezénylésére
  • Belső projektmenedzser külső szakmai támogatása

A HYPERTEAM HOZZÁADOTT ÉRTÉKE

  • A HyperTeam szakembereinek összességében 50+ évnyi projektmenedzsment tapasztalata kiemelt kockázatú komplex, nagyméretű projektek és programok vezetésében, projektszerű működés kialakításában, projektvezetők fejlesztésében, projekt minőségbiztosításban.
  • Projekt folyamataink a PRINCE2 előírásainak megfelelően lettek kialakítva és kollegáink kompetenciáit az IPMA Competence Baseline v3.0 szerint fejlesztjük és kérjük számon.
  • Szolgáltatás igazgatónk IPMA A projektigazgatói minősítéssel rendelkezik (2010)
  • Tanácsadási projektfolyamatunk ISO 9001 tanúsított
  • Kiterjedt személyes és HyperTeam referenciák számtalan iparágban
    • Pénzintézetek
    • Energia szektor
    • Államigazgatás/állami tulajdonú cégek

SZERETNE TÖBBET MEGTUDNI A TÉMÁRÓL?

Tekintse meg referenciáinkat és esettanulmányainkat, melyek az alábbi oldalon érhetőek el:

Kérjen személyes szakmai konzultációt a

projektmenedzsment támogatási lehetőségeiről: