Értekezletkezelő rendszer

Értekezletkezelő megoldásunk segítségével a vállalatok időt és pénzt takaríthatnak meg azáltal, hogy gond nélkül ütemezhetik és szervezhetik megbeszéléseiket, felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt, ezen felül a megbeszélések dokumentumait és fájljait keletkezésüket követően évekig tárolhatják.

Értekezletkezelő
rendszer

Értekezletkezelő megoldásunk segítségével a vállalatok időt és pénzt takaríthatnak meg azáltal, hogy gond nélkül ütemezhetik és szervezhetik megbeszéléseiket, felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt, ezen felül a megbeszélések dokumentumait és fájljait keletkezésüket követően évekig tárolhatják.

Értekezletek egyszerű ütemezése és szervezése

  • Egy egyszerű űrlap segítségével egyszerűen kérhet be, priorizálhat és csatolhat dokumentumokat az értekezlet meghívókhoz
  • Az értekezlet javaslatok lehetnek publikusak, nem publikusak, vagy szigorúan bizalmasak
  • Az ütemezett vagy virtuális megbeszélések a rendszerben rögzíthetők
  • A megbeszélés résztvevői és a vezetők értesítést kapnak arra vonatkozóan, hogy fogadják el vagy utasítsák vissza a megbeszélésre tett javaslatot
  • Elfogadás előtt a címzetteknek lehetőségük van további információt hozzátenni vagy változtatni a megbeszélésre tett javaslaton
  • A rendszer nyomon követi a meghívások státuszát és a kapcsolódó dokumentumok utolsó verzióját
  • A napirend automatikusan generálódik az értekezlet előtt, így a résztvevők időben megtekinthetik azt
  • Az állandó résztvevők előzetesen regisztrálhatók
  • A meghívó automatikusan kerül kiküldésre a megbeszélés résztvevőinek
  • A rendszer kompatibilis a mobil eszközökkel és tabletekkel is

Könnyedén levezethető értekezlet
az elejétől a végéig

  • A rendszerrel kiküszöbölhető a papír alapú iratok használata, mivel a dokumentumok elektronikus formában minden résztvevő rendelkezésére állnak
  • A megbeszélések alatt a rendszer automatikusan megjeleníti a tárgyalt témát
  • A résztvevők nyomon követhetik az értekezlet előre haladását külső helyszínen is (ezáltal a résztvevők bekapcsolódhatnak a megbeszélésbe, amikor éppen saját javaslatuk van napirenden)
  • A jegyzőkönyveket valós időben rögzítik, és a napirend minden egyes pontjához feljegyezhetők az eredmények
  • A megbeszélés végén a jegyzőkönyvet tartalmazó formális word dokumentum jön létre
  • A rendszerben ütemezhetők és rögzíthetők a javaslatok eredményéhez kapcsolódó feladatok

Az értekezletek eredményeinek kezelése
és a kapcsolódó dokumentumok tárolása
akár évekre visszamenően

  • Az értekezletet követően a jegyzőkönyvet minden résztvevő haladéktalanul megkapja e-mail-ben
  • Aláírt jegyzőkönyvek is csatolhatóak
  • A felelősök készre jelenthetik a feladatok státuszát
  • A dokumentumok és a megbeszéléshez kapcsolódó fájlok mindvégig a SharePoint rendszerben, könnyen visszakereshető módon tárolódnak
  • Összetett riportok egyszerűen generálhatók
  • A címkézés funkciónak köszönhetően a dokumentumok a vezető által időről időre ellenőrizhetők és értékelhetők
  • Amennyiben egy virtuális értekezlet napirendje elfogadásra kerül, automatikusan bekerül a fizikailag megosztott dokumentumok közé

Értekezletek egyszerű ütemzése és szervezése

  • Egy egyszerű űrlap segítségével egyszerűen kérhet be, priorizálhat és csatolhat dokumentumokat az értekezlet meghívókhoz
  • Az értekezlet javaslatok lehetnek publikusak, nem publikusak, vagy szigorúan bizalmasak
  • Az ütemezett vagy virtuális megbeszélések a rendszerben rögzíthetők
  • A megbeszélés résztvevői és a vezetők értesítést kapnak arra vonatkozóan, hogy fogadják el vagy utasítsák vissza a megbeszélésre tett javaslatot
  • Elfogadás előtt a címzetteknek lehetőségük van további információt hozzátenni vagy változtatni a megbeszélésre tett javaslaton
  • A rendszer nyomon követi a meghívások státuszát és a kapcsolódó dokumentumok utolsó verzióját
  • A napirend automatikusan generálódik az értekezlet előtt, így a résztvevők időben megtekinthetik azt
  • Az állandó résztvevők előzetesen regisztrálhatók
  • A meghívó automatikusan kerül kiküldésre a megbeszélés résztvevőinek
  • A rendszer kompatibilis a mobil eszközökkel és tabletekkel is

Könnyedén levezethető értekezlet az elejétől a végéig

  • A rendszerrel kiküszöbölhető a papír alapú iratok használata, mivel a dokumentumok elektronikus formában minden résztvevő rendelkezésére állnak
  • A megbeszélések alatt a rendszer automatikusan megjeleníti a tárgyalt témát
  • A résztvevők nyomon követhetik az értekezlet előre haladását külső helyszínen is (ezáltal a résztvevők bekapcsolódhatnak a megbeszélésbe, amikor éppen saját javaslatuk van napirenden)
  • A jegyzőkönyveket valós időben rögzítik, és a napirend minden egyes pontjához feljegyezhetők az eredmények
  • A megbeszélés végén a jegyzőkönyvet tartalmazó formális word dokumentum jön létre
  • A rendszerben ütemezhetők és rögzíthetők a javaslatok eredményéhez kapcsolódó feladatok

Az értekezletek eredményeinek kezelése és a kapcsolódó dokumentumok tárolása akár évekre visszamenően

  • Az értekezletet követően a jegyzőkönyvet minden résztvevő haladéktalanul megkapja e-mail-ben
  • Aláírt jegyzőkönyvek is csatolhatóak
  • A felelősök készre jelenthetik a feladatok státuszát
  • A dokumentumok és a megbeszéléshez kapcsolódó fájlok mindvégig a SharePoint rendszerben, könnyen visszakereshető módon tárolódnak
  • Összetett riportok egyszerűen generálhatók
  • A címkézés funkciónak köszönhetően a dokumentumok a vezető által időről időre ellenőrizhetők és értékelhetők
  • Amennyiben egy virtuális értekezlet napirendje elfogadásra kerül, automatikusan bekerül a fizikailag megosztott dokumentumok közé

Érdekli Önt a HyperTeam
SharePoint alapú Értekezletkezelő rendszere?

További információért hívjon minket a +36 1 279 0720 telefonszámon vagy írjon nekünk az info@hyperteam.com e-mail címre!

ÜGYFELEINK