fbpx

Beszerzés kezelő rendszer

Beszerzések kezelése az igénytől kezdődően az elkészítésen, belső jóváhagyásokon keresztül az elfogadásáig. Minden munkatárs Home Office támogatása! Megoldásunk segítségével felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt! A kollégák otthonról intézhetik a feladatokat akár igény esetén elektronikus aláírással is! Rendszerünk célja, hogy korszerű megoldások segítségével járuljon hozzá a belső működés átláthatóságának, kontrollálhatóságának növeléséhez, ezáltal az adminisztratív terhek csökkentéséhez!

Teljesen rugalmasan alakítható rendszer rövid bevezetési határidővel akár felhő alapon előfizetéses konstrukcióban!

0033
Tervezze meg, kövesse és tegye sikeressé projektjeit a SharePoint alapú Beszerzés támogató alkalmazásunkkal!
Megoldásunk segítségével a vállalatok időt és pénzt takaríthatnak meg azáltal, hogy gond nélkül kezelhetik a beszerzéseket, felszámolhatják a költséges és időigényes papíralapú adminisztrációt, ezen felül a kapcsolódó dokumentumokat és fájlokat keletkezésüket követően évekig tárolhatják.

Beszerzések egyszerű kezelése

  • Egy egyszerű űrlap segítségével egyszerűen kérhet be, priorizálhat és csatolhat dokumentumokat
  • A egyes beszerzési projektek és az ahhoz kapcsolódó dokumentumok lehetnek publikusak, nem publikusak, vagy szigorúan bizalmasak
  • Az ütemezett vagy virtuális megbeszélések a rendszerben rögzíthetők
  • A megbeszélés résztvevői és a vezetők értesítést kapnak arra vonatkozóan, hogy fogadják el vagy utasítsák vissza a megbeszélésre tett javaslatot
  • Elfogadás előtt a címzetteknek lehetőségük van további információt hozzátenni vagy változtatni a beszerzésre tett javaslaton
  • A rendszer nyomon követi a beszerzési folyamat státuszát és a kapcsolódó dokumentumok utolsó verzióját
  • A rendszer kompatibilis a mobil eszközökkel és tabletekkel is

Könnyedén kezelhető beszerzési folyamatok az elejétől a végéig

  • A rendszerrel kiküszöbölhető a papír alapú iratok használata, mivel a dokumentumok elektronikus formában minden résztvevő rendelkezésére állnak
  • A rendszer automatikusan megjeleníti a beszerzési folyamat aktuális és soron következő lépéseit (pontosan nyomonkövethető folyamat, felelősökkel, csatolt dokumentumokkal)
  • A résztvevők nyomon követhetik a beszerzési folyamat előre haladását külső helyszínen is (ezáltal a résztvevők bekapcsolódhatnak a folyamatba)
  • A beszerzési folyamatot valós időben rögzíti a rendszer, és a folyamat minden egyes pontjához feljegyezhetőek státuszok, eredmények
  • A rendszerben ütemezhetők és rögzíthetők a beszerzési folyamathoz kapcsolódó feladatok

Beszerzési folyamatok támogatása és a kapcsolódó dokumentumok tárolása akár évekre visszamenően

  • A felelősök készre jelenthetik a feladatok státuszát
  • A dokumentumok és az adott beszerzési folyamathoz kapcsolódó fájlok mindvégig a SharePoint rendszerben, könnyen visszakereshető módon tárolódnak
  • Összetett riportok egyszerűen generálhatók
  • A címkézés funkciónak köszönhetően a dokumentumok a vezető által időről időre ellenőrizhetők és értékelhetők
  • Amennyiben egy beszerzési igény elfogadásra kerül, automatikusan bekerül a fizikailag megosztott dokumentumok közé
Screenshot_3

Egyetlen hely a projekthez tartozó összes dokumentumnak

A projekttagoknak lehetőségük van a projektekhez tartozó összes dokumentumot egy helyen tárolni, ezenfelül a SharePoint kifinomult tulajdonságainak köszönhetően, egy kattintással elérve, azonnal képesek párhuzamosan dolgozni a jól ismert Office alkalmazásokban. Továbbá a folyamatos verziókezelés lehetővé teszi a pontos visszakövetést.

Érdekli Önt a HyperTeam SharePoint alapú Beszerzés kezelő rendszere?

További információért hívjon minket a +36 1 279 0720 telefonszámon vagy írjon nekünk az info@hyperteam.com e-mail címre!